|
今日7點9起左身啦 . . ''
好早喔*
我自己都覺牙..*
無計啦. .
要番精進班牙嘛..
我呢d咁醒既人..*
哇卡卡. .''
我講笑咋..*
今日最後一堂lu..''
但我都仲係未講過野..*
牙sir講緊野..''
周康晴係度嘈住哂..*
果時好想小人..''
不過要保持我係果班的自閉象 ..*
哈哈..''
到左十二點到..*
我call左春麗妹 . .''
條友仲訓緊..*
如果我唔打俾佢..''
我諗佢仲訓緊..*
咁我咪要係佢屋企門口企牙..''
去到佢岩岩訓醒..*
睇得出佢係唔夠訓啦..''
我好似搞到佢唔夠訓咁既..*
算啦..''
訓咁多都唔好既..
唔唔..*
之後落左街買野食..''
買左好多野食喔..*
好飽..''
唔唔..*
唉..''
跟住溫書..*
但又溫唔入腦..''
so無溫到啦..*
春麗媽係度話我地睇緊碟唔係溫書..''
果時超無奈囉..*
之後落左街搵細佬..''
條友無野做..*
著住校服周街走..''
好似果d咩咩咁..*
哈哈..''
都係唔講佢啦...*
中間有好多野發生..''
唔講啦..*
(其實係我唔記得同埋懶)
到左6點半到就走左lu..''
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ps:堅 妹..
唔開心我會陪你嫁..''
記住唔好做d慘害自己既野..
知嘛!?
我地呢班豬朋狗友一定會支持你嫁..*
知道嘛..''
只要你自己覺得做得岩既..
就去做啦..
因為你係憑自己既感覺去做事..
唔會有錯嫁..
um..
我都唔知講咩好啦..
仲之呢..
朋友永遠都會支持你的..
你要喊,,,
我會借我既身體俾你..
你要打人..
我俾你打..
仲之唔好傷害自己啦,,
蕉蕉..
你接唔接受佢..
要諗過自己既感受牙..
唔好因為我地既意見而去做..
但我都知你係識諗既..
仲之都係果句啦..
你做咩都好..
我地班fd都會支持你嫁..
春麗..
你牙..
真係好得閒無野做..
牙蕉唔想見到佢就真係唔想見到.
好似你唔想見到牙杰同牙公咁咋嘛.,.
同一個道理黎嫁..
己所不"育"勿施於人...
明唔明..
同埋..
唔同人有唔同既做法..
可能牙蕉自己有方法呢..
係咪先/..
呢d野都係等佢地自己去解決啦..
因為我地都係旁觀者..
係囉..
唔唔....諗諗去..
牙朱..牙沖..
朋友係一世嫁..
唔係為左小小野而搞到無fd做.
你地令到身邊既人好難做..
今 日 打 住 咁 多 先 . .
好 似 長 左 小 小 . .

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |