SWEET *
SWEETXKINKI-GO MUI*
今朝發夢喊醒左*好驚呀!! 喊到醒左都以為個夢系真架*希望個夢吾會假變真啦.. 跟著1點幾訓醒-同蛙傾左陣電話''食左個(燒肉雞飯)再訓過`` 訓到7點幾起身沖涼換3333過青衣城搵阿哥-mi同細傑* 之後去左睇戲-睇[極速狂野3].. 好睇呀!!飄移ar>*<XDDDDD*