
尋日返工返左幾個鐘就走左*
好辛苦呀!!!俾HAPPY鬧-之後搭的士去左阿琴度訓*
訓醒返屋企沖涼換3..見到信相老公寄左信 俾我*但系無信箱鎖匙"
之後換完3就過左長發同媽咪同佢D朋友打邊爐"
俾佢知道左個紋身=無鬧到"仲傾左一陣孔明D野..
佢話[唉-無事既,,四個月出返黎架喇!!]
食飽返青衣村拎信 ..再過返長發搵珊珊>/\<"
今日妹妹琪最後一日喇*要上count..一個一個咁入晒去"唉x2222..
等咪小丸黎-[我-丸-珊]出左旺角搵個FD唱K"
無奈..俾人啤"芝華士-芝華士*飲飲飲-好飲"佢地系到玩飛行企`=M="
4點幾5點過旺角道搵蛙琪維*之後6點幾上左3樓..
系廁所KKKKK"之後系到接個 "接黎接去都接吾到*
落到樓..俾左個 妹妹琪-同佢講左D ON9野`吾講啦!!好低b呀"嘰..
無野俾到佢,,為有接俾個 佢``
 我同珊珊*


|