[[禾們沒有好感,,怎會相親相愛**]]
為什麼梨一次機會刀不給禾,,
難道禾們只是兄妹,,
禾知一切不容易,,可是...
禾還有機會嗎??不想錯失梨:::
其實禾還愛梨=]
 
 
大/細winG
   細WINgWINg的小檔案*
暱稱: 大/細winG
性別: 女
國家: 香港
MORE...

細WINgWINg的小月曆*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 小WINWINg最新小日誌 ::

xanga
陸月8日
勇氣=]]
6月陸日
6月吾日﹏


::細WINgWINg的﹏fd小留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


::小WINgWINg的小好友 ::

 


:: xanga仔* ::

尚無任何連結



RSS Feed
小日期:2006 年 4 月 25 日  星期二   小天氣:晴天


返學啦﹏** 愉快

今日﹏我6點幾先起身,,小白唔叫我起身,,

起身諗住去刷牙,,牙哥又係廁所=3=作死))))

惠惠又話要多2分鐘,,點知!?落到7-11...

喵喵搭緊車返學...激死= =嬲牙**

返到去,,果然,,成班人係度做功課﹏。

我都係,,不過做左幾樣就算,,因為唔係好多我未做啦**

今日超好笑,,中文堂,,牙羅佢唔舒服,,個陳耀權代堂,,

跟住我係度做功課,,同抄功課,,又問個牙sir點做,,

佢又講哂出黎)))=3=吹脹,,牙譚係度話佢食屎=3=

佢又扮哂唔知咁,,之後牙譚問咩叫雞=3=

佢係黑板上妓女=3=笑死,,重要解釋埋囉>v<kaka....

之後成堂發神經..跟住英文堂,,捱左成堂=3=

跟住小息就係度睇返惠惠個d影片...都係笑返出黎...

之後呢呢呢,,ih堂,,再中史堂...到食飯=3=

我同惠惠,,旋旋去左買野食,,好味味-3-

上返課室又係度玩=3=kaka...

is堂=3=好悶牙...moon死啦:::::kaka

上math,,heeMAn家姐俾黃天偉收電話=3=

唉...黃天偉俾返佢,,下次小心啦,,heeman家姐....

放學=3=又要去drama喎,,搞左勁耐先放學囉-3=

錦華姐姐佢遲左搭校車牙**好橙牙>v<=3=

係咁望住佢地dance喎=3=..唉~~~

跟住放啦,,原來重有大佬同喵喵等我地牙>3<

好乖牙,,之後諗住行落山,,見到好大堆人)))

跟住我,,惠惠,,大佬,,喵喵搭的士=3=

勁好笑,,我地俾哂$大佬)))

條友係度扮醒,,以為唔會多過15蚊=3=

點知!?19.2=3=哈哈牙,,我俾左3蚊炸=3=

咁之後就搭地鐵返屋企啦,,

玩msn個陣,,我表妹俾人鬧=3=

跟住我鬧返個條友=3=

dliy::::

個條友再鬧你個d...

同我講啦,,我好樂2幫你牙>v<

細wingwing上



小日期:2006 年 4 月 24 日  星期一   小天氣:晴天


**

光良,,i笠u>3<

[[[基仔,,i 笠u2::::

你地d歌好好聽牙)))愛死你牙**

 

 



4月24日>v< 愉快

今日**12點幾先起身﹏6點30個陣,,小白打俾我,,叫我起身>v<唔該哂﹏

不過都訓到12點囉-3=之後我好想打波,,就叫惠惠約人,,

我約左旋旋,,新仔,,惠惠,,斯棋。無野去啦,,喵喵俾人扣留左>v<

哈哈﹏真係橙啦,,之後我地去左落下個個籃球場....打籃球同玩閃避球**

之後去買飲野,,直接落去耀明啦=3=係到打排球先,,新仔一開球,,我接=3=

好痛牙><嗚嗚....跟住玩數字球,,後尾打籃球,,但係落雨,,

跟住係度玩惠惠個電話,,超好笑=3=

跟住我地話想病唔想返學,,係度淋雨雨=3=頂!!!!淋個陣,,無乜雨....

之後呢呢呢呢呢,,嘻嘻,,旋旋走左**=3=跟住我地(我,,惠惠,,斯棋)

去左打波,,跟住去左唔知邊到,,勁多雨,,我地係度玩千秋...正!!

之後有人打俾新仔,,唔知做咩,,跟住我聽,,問我野,,妖!

勁火囉,,無啦啦打黎嘈我地,,無野牙,,重要咁惡囉,,我唔知係乜水,,

總之我唔q知咩事,,屌...食屎大....

妖,,今日好火牙!!!!

茶茶::::::

你今日返黎啦>3<kaka掛住你牙!!!

細winGWINg上