|
|
細WINgWINg的小檔案*
暱稱: 大/細winG 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
細WINgWINg的小月曆*
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
小日期:2006 年 4 月 25 日 星期二 小天氣: |
返學啦﹏**  |
今日﹏我6點幾先起身,,小白唔叫我起身,,
起身諗住去刷牙,,牙哥又係廁所=3=作死))))
惠惠又話要多2分鐘,,點知!?落到7-11...
喵喵搭緊車返學...激死= =嬲牙**
返到去,,果然,,成班人係度做功課﹏。
我都係,,不過做左幾樣就算,,因為唔係好多我未做啦**
今日超好笑,,中文堂,,牙羅佢唔舒服,,個陳耀權代堂,,
跟住我係度做功課,,同抄功課,,又問個牙sir點做,,
佢又講哂出黎)))=3=吹脹,,牙譚係度話佢食屎=3=
佢又扮哂唔知咁,,之後牙譚問咩叫雞=3=
佢係黑板上妓女=3=笑死,,重要解釋埋囉>v<kaka....
之後成堂發神經..跟住英文堂,,捱左成堂=3=
跟住小息就係度睇返惠惠個d影片...都係笑返出黎...
之後呢呢呢,,ih堂,,再中史堂...到食飯=3=
我同惠惠,,旋旋去左買野食,,好味味-3-
上返課室又係度玩=3=kaka...
is堂=3=好悶牙...moon死啦:::::kaka
上math,,heeMAn家姐俾黃天偉收電話=3=
唉...黃天偉俾返佢,,下次小心啦,,heeman家姐....
放學=3=又要去drama喎,,搞左勁耐先放學囉-3=
錦華姐姐佢遲左搭校車牙**好橙牙>v<=3=
係咁望住佢地dance喎=3=..唉~~~
跟住放啦,,原來重有大佬同喵喵等我地牙>3<
好乖牙,,之後諗住行落山,,見到好大堆人)))
跟住我,,惠惠,,大佬,,喵喵搭的士=3=
勁好笑,,我地俾哂$大佬)))
條友係度扮醒,,以為唔會多過15蚊=3=
點知!?19.2=3=哈哈牙,,我俾左3蚊炸=3=
咁之後就搭地鐵返屋企啦,,
玩msn個陣,,我表妹俾人鬧=3=
跟住我鬧返個條友=3=
dliy::::
個條友再鬧你個d...
同我講啦,,我好樂2幫你牙>v<
細wingwing上
|
小日期:2006 年 4 月 24 日 星期一 小天氣: |
| ** |
光良,,i笠u>3<
[[[基仔,,i 笠u2::::
你地d歌好好聽牙)))愛死你牙**
|
4月24日>v<  |
今日**12點幾先起身﹏6點30個陣,,小白打俾我,,叫我起身>v<唔該哂﹏
不過都訓到12點囉-3=之後我好想打波,,就叫惠惠約人,,
我約左旋旋,,新仔,,惠惠,,斯棋。無野去啦,,喵喵俾人扣留左>v<
哈哈﹏真係橙啦,,之後我地去左落下個個籃球場....打籃球同玩閃避球**
之後去買飲野,,直接落去耀明啦=3=係到打排球先,,新仔一開球,,我接=3=
好痛牙><嗚嗚....跟住玩數字球,,後尾打籃球,,但係落雨,,
跟住係度玩惠惠個電話,,超好笑=3=
跟住我地話想病唔想返學,,係度淋雨雨=3=頂!!!!淋個陣,,無乜雨....
之後呢呢呢呢呢,,嘻嘻,,旋旋走左**=3=跟住我地(我,,惠惠,,斯棋)
去左打波,,跟住去左唔知邊到,,勁多雨,,我地係度玩千秋...正!!
之後有人打俾新仔,,唔知做咩,,跟住我聽,,問我野,,妖!
勁火囉,,無啦啦打黎嘈我地,,無野牙,,重要咁惡囉,,我唔知係乜水,,
總之我唔q知咩事,,屌...食屎大....
妖,,今日好火牙!!!!
茶茶::::::
你今日返黎啦>3<kaka掛住你牙!!!
細winGWINg上 |
| « | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 22 | » | |