**今日﹏11點幾先起身= =爸爸叫我去飲茶~不過唔想去!!!!
好無奈**起身﹏食杯麵麵------慘﹏
之後係咁傾,,,電話...傾到3:30就睇電話(((((舞大旗)))))
但係﹏好無奈::::::Cut我地好多精彩既野***
我地係10秒就無得睇!!!!!﹏
嬲嬲牙~~~~~
今日要溫豬豬啦**
''听日就係測驗啦!!!!
要努力牙各位同學))))))
希望有好成績出現係我既數學同中文啦::::
琴日又買左2隻^龜龜^啦/////
一隻叫大佬**一隻叫大家姐**
得意牙> 3<KaaAaAAaAA...
今日係第1次係呢度打日記*
多謝各位))))) |