今日﹏10點幾先起身。但係11點幾出去中央圖書館﹏。
之後上左車聽mp3﹏好白痴聽「都是你」- -
諗埋d野之後喊左出黎><無奈﹏
後尾牙譚打返俾我﹏叫我去到中央打俾佢﹏
熙熙又打俾我﹏話自己係天空飛緊- -
重叫我望下個天係咪有個人飛緊- -無奈囉﹏。
去到中央﹏去左廁所﹏熙熙就打俾我- -
我個樣又未訓醒﹏好樣衰牙!!
佢帶我去聖光堂﹏見到牙譚同牙包,,牙譚推我入去))))
但係熙熙自己走左= =我就係個度食umum﹏
重見到郭狗同陳xx﹏之後牙譚話去惠惠屋企
但係我約左茶茶在先﹏無理由唔理佢﹏
茶茶去中央搵我地﹏我,,牙譚,,牙包就咁搵到佢地﹏
俾我講點左茶茶去惠惠屋企﹏哈哈﹏!!!
係巴士個陣勁玩電話囉我地﹏勁正爆﹏。
點知!?牙媽打俾我..叫我買飯俾佢﹏
好無奈同牙譚跑去天悅買= =
個個咁既雞扒飯留哂d野出黎= =
之後牙包叫大佬係天悅俾返個銀包我= =
熙熙同牙譚,,重有牙包同我落去,,
落去個陣﹏就唔講啦﹏好無奈...
都拿返銀包﹏good..但係大佬就走左啦﹏。
之後我地食少少野就上返去﹏我整親隻腳= =
行到上去﹏茶茶同我講有班友串佢地﹏
我實行睥住佢地==跟住我地玩閃避球= =
好多人玩﹏好kai心牙!!!!﹏。
點知...惠惠上左去﹏無落返黎@@無奈﹏
之後差唔多6點幾就散band...
我成個人散哂= =好累牙﹏
|