|
|
細WINgWINg的小檔案*
暱稱: 大/細winG 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
細WINgWINg的小月曆*
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
小日期:2006 年 4 月 23 日 星期日 小天氣: |
| 4月24日* |
今日牙,,同小白同牙哥傾電話傾到4點幾先訓教教豬牙,,
要我10點起身= =都傻既=3=,,原來要去拜山>3<
之後我地去食野,,食左好少野,,跟住去買野啦,,
開始就見到我地d親戚啦,,我去左7-11諗住買野飲,,
牙譚打電話黎,,同我講,,叫我去中央做功課))))
我話我唔去=3=佢話嬲我,,唔睬我::::>v<kaka....
**之後行上山勁累累囉,,我打俾大佬同小白傾計計..
跟住見到我表弟,,佢好暴力,,係咁打人=3=
我都俾佢打牙><嗚嗚....之後搞點哂呢,,
就上左姨媽大大到食飯,,跟住同下表妹玩牙>v<...
之後牙媽話去姨媽大到攞野,,去完之後,,
我地去買野,,跟住就搭的士牙>v<kaka!!!
返到屋企,,牙媽話帶牙寶散步....我就打左個排球落去打,,
牙寶好duck2牙>3<啜~卜...之後無幾耐,,又返上屋企啦,,
超熱,,所以我沖涼先,,沖完,,到牙寶沖]]]]
依家開左冷氣牙!!舒服,,訓覺啦>v<kaka...
細wingwing好攰....
|
小日期:2006 年 4 月 22 日 星期六 小天氣: |
4月22日))  |
今日,,12點先起身牙>v<可能因為琴日玩到好累累牙=3=
之後牙譚打俾我,,叫我去中央做功課= =
跟住我食埋飯就去啦...點知!?要我等佢,,
我打俾牙哥,,佢話唔黎,,我地就叫惠惠黎]]]
跟住我同牙譚係中央搵電腦用=3=同做功課牙睇書個d..
之後我同牙譚去食野等惠惠黎:::::
惠惠黎個陣=3=勁好笑,,牙譚叫佢數10聲,,真係俾我地搵到佢囉!!
哈哈﹏之後又去返中央個到,,係圖書館度整左好耐,,
惠惠話肚餓,,去左買野食,,跟住我地去左中央個個sovuenir shop,,
>3<好鍾意個個5知咩咩,,係蠍子黎架,,好型牙.....
之後去左唔知冰度,,惠惠食野,,跟住係度玩惠惠個電話,,
勁好笑**之後我地等車個陣,,無啦啦有d紅十字會既人串我地=3=
牙譚同惠惠係度串返佢地,,我無乜點出聲...
廢事又生事啦...唉))))上到巴士,,牙譚落左車之後,,
惠惠話想係西灣河買野食,,我陪佢落啦,,
之後我地搭50m返去個陣,,明明我地排隊先,,個男人自己一野行上去,,
扮哂咩都唔知,,望都唔望我地)))搞到我地等左好耐先有車*3*
之後返到屋企,,俾人鬧=3=
算啦>v<唔講住啦,,
好累,,食飯啦=3= |
小日期:2006 年 4 月 21 日 星期五 小天氣: |
牙譚生日牙>3<  |
今日**11點幾先起身=3=,,跟住打俾惠惠,,叫佢食野啦>3<﹏
我勁唔舒服牙><我係廁所嘔)))但係唔俾屋企人知=3=
頂硬上出去啦,,唔記得食藥==大獲啦><,,嗚嗚:::::
之後我地去7-11搵喵喵,,點知!?新仔唔去﹏旋旋又唔去><失望...
''''我地去西灣河搵細蚊=3=之後等左好似好耐既巴士,,
勁好笑,,喵喵打去個新巴公司電話- -即刻有14號巴士= =,,
笑死))))之後我地叫個巴士佬叫我地落車,,然後就去到沙灘啦>3<
好快就見到大佬啦>v<,,牙譚同牙哥攬住個水泡去到浮台﹏
哈哈﹏快黎,,就個個都玩水,,玩到濕哂囉=3=kaka...
後尾去左沖身,,換33,,好凍牙>3<哈哈﹏
之後搭小巴,,勁想嘔))))之後去左m記嘔=3=
舒服左ddd﹏之後係m記買野食過去kfc食= =
無奈.....跟住牙譚同牙哥走左lo::::
我,,細蚊,,大佬,,惠惠,,喵喵去左銅鑼灣個個玩具反豆城= =
無奈囉,,係度玩捉,,玩左都好耐下...
之後返到屋企,,勁支力囉係,,
沖涼= =舒服>v<kaka...
累累!!!
牙譚::::::
生日快樂,,今日玩得高唔高興先>v<
sor"無買禮物俾你牙**
好啦,,唔講啦,,訓啦>v<
細wing]] |
| « | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | » | |