| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
本身今日我約左網友[[卡,幽,星B,,]仲有幾個女仔去BBQ咖`
但係可惜天公不作美`落大雨喎`咁星B琴晚打俾我同我講唔洗去`
點知卡今日就要為我唔知-0-7點幾打俾我`超眼訓牙`俾佢嘈醒左`
不過都係算NA=3=佢打俾我都係驚我唔知姐`跟住就訓過`
點知訓多一陣何佩打黎問我係咪去BBQ`
我醒起我唔記得同何佩講落雨唔洗去`
同佢講返跟住就唔再訓NA-0-超無奈LO`
跟住我就開電腦玩`嘿嘿`開[[亂]]ONLINE黎玩`
[[係琴晚星B介紹我玩既`聽佢話幾好玩喎`
聽完我就好快咁上個官方網DN黎玩喇`
我入到去要整好自己GAME個樣牙頭髮果D野`當我整完入去玩果陣`
入到去就HAND機-3-超級想打人`又嬲緊喎`咁就唔玩喇`
跟住就睇電視-0-超級悶`
|
|
寫日記時間︰2005-08-19 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
今日同何佩`奶奶`聶芷`去左買野``
我同何佩係CRAZY ROOM買左個袋返學用既`
跟住何佩又話想買錶用喎`我都有D心動想買咖`
但後尾睇睇下又唔多靚BOR`就冇買喇`XDD
跟住我又買左件衫`件衫我想買好耐咖喇`
不過媽子話好樣衰好低B喎-3-
都唔知咩心態黎咖`不過我見何佩又買左囉`
我咪好自然咁買左喇`呵呵`
跟住行左一陣呢就去左朗豪坊行`
跟住就去左MUJI買野=V=唷呵呵`後尾就去左新之城影相相*3*
今日大大話話用左幾百蚊-0-但我想買既野又未買曬BOR`
SO BAD`` |
|
寫日記時間︰2005-08-18 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 31 | »
|