sze1215
暱稱: 123
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-06-23
\ 3 /
轉轉轉*
12-1月
平安夜*
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 36
今日人氣: 1
累積人氣: 11087
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 
網友*
 
 

你係網上有沒有認識朋友?有咖*
如有,你係網上認識的朋友有誰?有好多咖BOR*最熟咪有星B,,靈靈,,湘湘,,癲癲,,
牙風,,賢仔,,趕趕,,峰峰,,大波波,,仲有咖,,唔講LU*
誰和你最老友?星B*靈靈同埋湘湘LA*
誰最美/型?個個都美個個都型*
最常和誰談天?賢仔,,趕趕,,癲癲同埋峰峰*
最常和誰談電話?之前就多,,E家小左LUU*靈靈喇*星B同埋湘湘*
最愛誰?靈靈*星B,AND湘湘*
有沒有約出來見面?冇牙*
如有,和誰?冇-0-
和網友在那認識?ICQ*聊天室*
識了多耐?星B,,靈靈,,同埋湘湘都有,,成年幾LUU*趕趕同埋賢仔果幾個就都有幾個月*

寫日記時間︰2005-07-14 06:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
梅窩*
 
 

幾日冇打日記喇-0-好懶唷,,我打返琴日個日記先*

琴日奶奶同埋聶子仲有跳跳虎{奶奶男友}}入黎梅窩玩唷*咁何佩同佢細妹何綺雯同埋牙仔都未入黎*咁我地就租單車玩住先喇,,嘿嘿*奶奶好白痴牙*上次黎過我教過佢咖喇-0-跟住今次佢整親喎,,XD'就冇玩到,,要跳跳虎車佢*

玩到咁上下就去馬頭接何佩佢地喇*-0-跟住就去左綠茶軒食野-V-何綺雯好鬼好笑咖,,佢死都唔很同牙仔坐,,坐對面都唔很喎*最衰就係佢地2個叫既食野好似,,跟住牙仔食錯左何綺雯個個,,搞到佢發皮-0-靜係食左小小野咋*跟住我地食完就玩單車喇*上到白銀香果到有間士多就走去買冰條食,,我地個個都食左3支,,XDDD'玩到好熱就去左公園坐,,果到又涼BOR,,係果到坐左都有成個幾鍾牙*傾下計聽下歌,,我就拎左奶奶個電話玩泡泡龍,,

玩到夠鍾就去左肥婆個結業禮到*最頭果幾個字講埋D唔知咩野,,我地就唔聽喇,,落左下面,,飲野,,跟住我就同何綺雯玩喇*佢好鬼搞笑咖,,呵呵*又易呃喎-0-不過我呃左佢一次就呃唔到第2次喇,,嘿嘿*玩玩下聽到有人好大聲叫我全名-0-跟住見到D小學同學牙,,最憎人大大聲叫我全名咖MA-3333-跟住唔理佢,,到到表演果陣我地就上返去睇牙*呵呵,,佢地跳D野好鬼得意咖*D細路超可愛*嘿嘿,,睇完就走喇,,點知個{吳子傑}{好好人}咁大叫我全名-0-我咪勁大聲叫返佢做死8公囉,,跟住何佩佢地幫我勁大聲咁叫佢全名*佢仲要勁好笑咁對住我地講,,靚仔黎喇,,我地聽到都O曬咀*佢咁鬼死自大,,嘿嘿*

跟住就走左同食飯LUUU*

寫日記時間︰2005-07-14 10:56 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
{成績表}
 
 

今日要返學校拎成績表同埋結業禮囉*朱奶同我地講話9:15要返到學校-0-但我地9:20先返到去仲驚會遲到*點知返到學校見到好多班都冇人喎*入到我地果班得D男仔,,咁我地就問D男仔要幾點返到黎,,跟住佢地話9:45前喎,,哇*聽到呢句野,,我地幾個O曬咀真係-0-,,SO落左去買野飲,,跟住上返課室傾下計囉*傾傾下,,D人返曬黎就夠鍾喇*話曬今日最後一日MA*我地個個都係到傾計咖*有D仲係到影相,,呵呵*

跟住入禮堂,,真係好想死咖,,最憎呢D時候,,又唔知做咩,,訓覺又唔俾,,傾計又唔俾,,聽埋校長講D垃圾野-0-SO,,我同牙蚊就自己有自己傾,,傾我地放暑假約曬成班出黎玩同埋MISS WONG&MISS CHAN囉,,諗住夜晚去釣墨魚,,哈,,跟住MISS CHAN聽到仲話,,[釣唔釣到咖! ?]不過呢樣又真咖BOR,,釣唔到咁點算,,跟住我地又諗有乜玩,,唱K好定做第2D野,,

嘿嘿,,傾傾9下就夠鍾,,入課室拎成績表-0-,,唉,,今日考到不知所謂囉,,考第6-0-不過平均分得果56.8..忽,,不過最慘係何佩同埋朱奶囉,,如果我係佢地我一定發皮咖,,講真喇,,唉,,[[唔係自己努力出黎既成果,,都唔方開心]],,但佢仲好似好開心,,整到何佩發皮-0-

跟住就去食野-V-同埋落天悅,,嘿嘿,,仲同何佩買左條褲,,呵呵,,跟住玩左一陣就同埋千狗,,何佩一齊走LA,,我地一路行一路笑,,俾千狗話我地癲-____________="佢自己都有笑喇,,話我地,,咁佢咪癲狗! ?,,呵呵

寫日記時間︰2005-07-11 11:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]