| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
| |
扮孖女囉/XD  |
| |
| | |
|
今日放左學去左食M記/XD>V<"入到M記就搵位坐NA*
後面有幾個男仔坐/仲成日望住曬我地= 3 =佢地眼有問題喇實*
一路食一路笑囉/痴線咖/D人好好笑牙真係= 3 =不知所謂*
跟住食完就行銅鑼灣NA/行下傾下*跟住仲去左SASA睇野*
夠鍾就去搵我細妹/同佢去買眼鏡= 3 ='XDDD
跟住就同何佩/妹返屋企*我地仲係地鐵站到玩牙*白痴
我話左會拎相機影相咖*我同你佩係到扮孖女囉/痴障到/
係咁影相*係咁影影影*白痴到丫/做D動作又一樣喎*
係地鐵到D人R曬咀咁望住我同何佩囉/仲要係到笑*
係我地都冇理佢地牙/哈哈/仲係到跑TIM牙=V="痴線
玩完何佩走左我就同妹返屋企NA= 3 =
跟住先好笑囉/有2個超樣衰既男仔囉係到係咁望住我= 0 =
我細妹個樣又惡喎[其本上見過我妹既人都知我妹個樣好惡咖]
我妹係咁啤佢地2個啤到果2個男仔走左= 0 ="痴線咖*
跟住我就係咁係到笑//痴障= 3 =果2個男仔讀中2咖咋/不知所謂*
整張相出黎睇NA= 3 =XD=
等你地估下邊個係我邊個係何佩*
 |
|
寫日記時間︰2005-10-11 06:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
|
今日又要返室內設計NA/我地早左成30分鍾返到去/最早係我同何佩牙*XD
今堂勁悶囉= 0 =不知所謂*UP成堂都吳知佢講乜*跟住有15分鍾休息*
我地出去左下去返入黎NA/跟住牙SIR冇啦啦問我覺得今日係咪好悶好難*
我咪話超悶同好難囉/仲一邊講一邊行/跟住牙SIR話『吳好行住/企係到講*
吳係就吳理你』*但我冇聽佢講牙超行/牙SIR就話『我決定吳理你NA』笑死我
上堂係到同李偉志/智障東係到玩*玩到俾牙SIR鬧= 3 ="
跟住放學去左旺角/同李偉志食完野/係朗豪坊行左陣佢就走左NA*
得返智障東同我地行街/好白痴囉= 0 =去到一間公仔店*我拎住隻青蛙公仔*
對住智障東扮青蛙叫=___________="不知所謂真係*佢地仲係到笑我囉*
跟住行行行一路行一路玩*行完去旺中果面行/行到隻腳冇曬力/好似行左幾日路咁*
跟住就去左個樓梯到坐/勁正果到/不過好多人= 3 =但有風/吳錯咖*
係果到都坐左成個鍾都有牙*係到睇下相果D咁囉/同埋玩下智障東*=V="
跟住玩到9點到就各有各返屋企喇/ |
|
寫日記時間︰2005-10-08 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 31 | »
|