| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
低能儀生日快樂/大一歲NA/乖女喇-3-"
今日放學要留係學校整板-3-"XDDD"
奶奶同陸海就落山買野返黎整*我同何佩留係學校玩*
我同估2佩見柅咪走去搵牙蚊囉*
跟住入左蚊蚊果班4E玩/佢果班好多人留係到玩牙*XDDD'
牙蚊同埋陸鳳仲教我同何佩接太陽花>V<好靚咖*
BUT因為我第1次接/唔係好靚囉*又係到傾計*
跟住放學去左M記買野食/NEXT去地鐵站*
我地行到車頭喇/跟住我見到個好似智障東既人同一個女仔*
但我冇理佢地喇/就上車/點知過左1個站/
有人拍我地/點知係智障東囉/真係同佢有緣*
唔通香港真係咁細?咁都見到佢*
佢仲要智障到跟左我地去地鐵*
本身佢走左咖喇/但佢冇啦啦又行返黎我地到*
同我地傾計囉/佢仲要好笑到跟左我地去中環*XDDD
跟住佢好無奈咁坐返地鐵就囉*係佢走之前我仲問佢野*
問佢星期6 去唔去BBQ/但講真/我同佢識左1日咋-0-"
嘿嘿/好白痴/真係好想睇佢條女咩樣/-3-"
跟住佢走左/我同何佩就去左美心買蛋糕*XDDDD
低能儀生日MA>3<"呵呵/
跟住見有時間/陪何佩係地鐵站坐左陣傾左陣計*
等到佢有車我就走人LUUU*
返到屋企好快咁換完衫就出左去*
好智障牙/係公園食蛋糕=v=BUT我好鍾意去公園的*
邊食蛋糕邊傾計囉-0-好想知佢要左咩願望囉*
XDDDDDD'玩完跟住就返屋企LU*
|
|
寫日記時間︰2005-09-26 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
|
寫日記時間︰2005-09-25 03:47 PM |
|
|
|
今日係我返室內設計既第1堂/我約左牙圓同埋何佩一齊返*
跟住去到果到見到李偉志喎*XDDD=超高牙佢*
跟住我地陪牙圓去佢果班-0-佢讀時裝設計/
佢個MISS玩PUNK LOOK咖>3<"超型牙*
去到我果班*我同何佩一入到去就狂笑*
個牙SIR個樣真係好好笑咖/D人個樣就K怪喎*
我同何佩上3個鍾笑足個鍾囉/好ON9=0=
個牙SIR見到我地係咁笑*就叫左我地出去介紹
咩叫做空間-0-佢都智障既/我同何佩笑左2個字先出去*
出到去又係咁笑-0-D人又望住曬喎/跟住事事但但*
UP左幾句野就算LUUUU/後尾要分姐組*
我去左第4組/我果組有個男仔低B咖*
係咁問我地野/但又冇人理佢果隻先白痴*
坐我格離果個女仔幾靚女咖-3-不過佢唔多似乖女*
係咁爆粗囉-0-嘿嘿/不過我都有同佢傾計*
不過呢3個鍾真係過得好慢,,仲要超級悶/唉*
1年都唔知點過*跟住到走喇*
我就問李偉志去唔去食野*佢話去*
仲同1個我地班既男仔去*呵呵/果個男仔智障咖*
不過好好玩喎又-V-"係咁俾我話智障都唔嬲*
但個李偉志/一話佢智障就拍我個頭T T"
跟住去左西9龍-3-去到就同牙圓何佩影貼紙相*XDDD
跟住等到婷B黎左/又影多次=V="哈哈*
貼完唔靚又影多次囉-0-"但今次有叫埋李偉志同埋個男仔影既*
佢好智障咖/影果陣冇啦啦呻條利出黎-0-"
影到好似隻狗牙*笑到我痴左線/
今日影左3次貼紙相牙/發左溫*
走果陣智障仲話可以搵佢出街/XDD=3=
下次去BBQ搵埋佢去先>3<"搵埋李偉志*XDD"
PS=果個智障叫東-3-但佢俾我叫佢智障東/XDDD= |
|
寫日記時間︰2005-09-24 11:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 31 | »
|