| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
今日本身冇乜野咖- 3 -係LUNCH前果2堂我都訓左覺囉/XD
訓醒左仲呆呆地/貓貓係咁拍我我都吳起身= 3 ="
LUNCH果陣仲呆緊咖/詔左一陣玩玩下先冇咁呆咋*
咁我同何佩就諗住去4E班玩NA/點知去到喎*
左中鳴冇啦啦放左條4腳爬爬係我個身到牙*
我嚇到吳敢行牙/呆左係到/條野跳返落地我就係咁喊NAT T"
智障咖/嚇到我冇曬聲出/喊左陣就冇事NA/= 3 ="
我吳會再同左中鳴玩/吳會點佢/講都吳同佢講野牙T T"
等佢玩得我咁開心/痴孖跟咖*
放左學NA/學校門口有3個男仔打1個男仔= 0 ="
打到果個男仔PK/跟住果3條友打完人就走佬*
仲跑得勁快囉/智障咖/打完人就淆低/不知所謂*
等左陣我同何佩就走NA*仲去左睇金魚*
我地諗住買條金魚仔返學校養/XD星期5先拎返屋企囉*
跟住去左買鞋*食左陣野/傾左陣計*就坐丁丁車去地鐵站*
係地鐵到先好笑/見到個超級超級肥既男人牙/睇到我O左咀*
佢身=[[我+何佩+我+何佩]]4個人咁肥囉/智障咖*
都吳知佢食乜大/何佩係到笑/我又笑緊/笑到就PK咁制*
跟住落左去地鐵站玩囉*我同何佩坐左係到*對面有塊鏡*
望落塊鏡到我同何佩勁似孖女*校服一樣*頭髮一樣*鞋/袋都一樣*
我地仲要一齊 扮做動作囉*望落鏡到真係吳知我定何佩咖*
我地諗住下次拎相機影低佢*等人估下邊個係我邊個係何佩XD*
等到有車黎/何佩就上車/我就返屋企LU/XDDDD
|
|
寫日記時間︰2005-10-07 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
|
今日LUNCH俾方嘉儀叫左上去搵佢囉= 3 =佢話我幫人做功課*
咁都認得我D字勁野= 3 =XDDD'"
係學校LUNCH果陣囉/我隻貓畫我塊面囉*
智障咖真係= 3 =我又吳夠高畫返佢/PK到死*
放學同水牛/陸海/烏東/BALL BALL/XDDDD'行行下冇啦啦想食野*
SO去左M記買野食>3<"上到去冇乜位/坐到好埋牙要*
上到去有2個金毛望住我地囉= 3 ="跟住去買野食XD/
落到去呢果2個男仔就走NA/冇啦啦望左過黎仲講
『個樣都OK喎,』講完仲笑囉= 3 =智障咖/陸海又係到笑*
一路食野仲一路講野TIM牙*講左好多好多野XD*
烏東仲識梅窩某幾個男仔咖= 3 =笑死/
傾左成粒鍾都有/= 3 =""
本身諗住返屋企ADD佢的/但我個『好』細妹*
整壞左個MOS囉/= 3 =超想打人/ |
|
寫日記時間︰2005-10-05 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
今日一返到學校就做功課/又要幫貓貓做喎-3-
搞到我小息都冇落去食野/跟住佢地上堂*
又狂係到食野/做要偷食/超好笑囉*智障咖*
最衰既係我上緊英文堂NA/曾煒程冇啦啦放屁牙/凸*
臭到我彈到去勁遠囉/跟住牙壽拎野黎噴先香返咋*
跟住格左一陣曾煒程又做左樣好樣衰既野/
呢樣吳講NA『我班既都知咩事XD』爆笑*
今日我拎左相機返學校玩牙*XDDDD
牙壽幫我影曬全中4最樣衰既人囉智障到*
笑到我痴左線/XD=佢仲影左華哥牙*
但華哥好好人咖/SO我會DELE佢張相*
LUNCH牛牛同埋何佩又拎相機出黎影/
俾佢地都吳知影左幾多次/PK黎咖*
放學我又同何佩係地鐵玩XDDDD=
係東涌果條線NA/我同何佩行緊*
冇啦啦有2個智障彈隻腳出黎喎*
整到何佩就快PK/好在冇仆到*
吳係實笑死佢咖/跟住我地望住果2個男仔*/
佢地仲係到笑囉/ON9咖/但佢地有1個係玩PUNK咖*
超型XD''何佩走左之後牙*我見到1個女人冇啦啦*
係到跳舞囉= 0 =睇到我O曬咀*
PS:D男仔真係好智障咖/特別係地鐵果D* |
|
寫日記時間︰2005-10-04 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 31 | »
|