| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
|
電 腦 壞 壞 壞 壞 壞 左 好 想 打 人 牙 T T
=======================================
不 過 都 吳 算 悶 /我 小 左 早 返 屋 企 >3<XD
我 有 隻 好 肥 好 肥 既 愛 人 /小 粒 粒 /
之 前 隻 鼠 鼠 係 琴 日 死 左 喇 T ^ T"嗚..
傷 心 死 我/我 真 係 好 愛 佢 咖 ..
所 以 今 日 買 返 隻 黎 養 /我 會 好 愛 你 咖 *=D
呢 排 考 試 / 好 多 都 吳 識 牙 T ^ T "唉..
我 同 傻 鴨 玩/數 學 邊 個 低 分 要 請 食 金 莎= =
實 我 請 NA/死 傻 鴨 /我 知 你 會 睇 到 我 鬧 你 既=
----------------------------------------------------------------------------
好 煩 惱..又 諗 起 D 野 囉 ..因 為 就 生 日 NA..
算NA算NA/ 考 試 完 有 得 玩 玩 玩 /好開心牙*=D =========================================
聽 日 張 相 機 D 相 整 曬 上 黎 先/呵呵/正*
上 我 相 薄 睇 都 得咖/大 把 美 女 = V = 哈哈/講笑*
|
|
|
寫日記時間︰2005-11-16 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
|
|
今日6點幾就起左身/跟住就沖涼洗頭*
跟住就同肥妹去買早餐食/NEXT去何佩屋企*
我上到地鐵/冇啦啦牙壽SD野俾我問我起左身未?!
我咪話起左/去緊何佩屋企*跟住佢用粗口話我T^ T"
後尾佢問我係邊我話咪係南昌囉*佢跟住話佢都係*
但佢係車頭我係車尾/XD見吳到佢牙*但估吳到既係
我同佢同一咖地鐵喎= 0 =[香港真係細]咁都見到佢*
後尾我呃佢話我遲佢一班車= ="有D衰*
不過吳呃都呃左NA/XD/跟住坐車去搵何佩*
去到佢樓下就打俾佢叫佢落黎搵我*
上到佢屋企係到玩電腦整個日板咖*同埋傾下計咁*
女人[洪浩X]仲打電話黎/同何佩傾左陣就同我傾電*
我叫佢女人佢吳開心喎= 0 =但鬼叫佢似女人咩
BUT佢係男仔*同佢傾左陣= V =跟住就落去買野*
上黎我屋企整野食XDDDD`整左好多野食牙`頂=D
有沙律, 3文治, 燒章魚丸, 椰汁紅豆西米甸丁,
好多好多X)`飽死我地T^T`
原來我好撚勁,XD 咩撚刀識整=U=痴線咖,
原來何佩系甘撚低B, 咩撚刀吳識T^T,
叫佢洗D野都吳識囉*吹到= 0 =
特然覺得我好有用/何佩小朋友學下野NA
--------------------------------------------------------------
跟住食完野/何佩牙媽返左黎*咁傾左陣*
就等何佩同埋我打完日記就出門口返學*
--------------------------------------------------------------
今日星B同我SMS牙>3<愛死佢了*
呵呵呵呵/XDDDDDD/返完學同佢慢慢傾先*
| |
|
寫日記時間︰2005-10-29 01:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 31 | »
|