| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
今 日 去 左 何 佩 屋 企/ 做 功 課*
睇 碟* 跟 住 出 門 口 * 坐 車 又 失 車 *
跟 住 又 遲 到*好 在 返 到 去/-
牙 SIR 超 好 心 情 / 冇 鬧 我 地 咋*=D
今 堂 D 時 間 過 得 勁 快 囉 =U=吳 知 點解*
跟住放學同傻鴨*佢個D金魚*牙圓*何佩行街*
我同牙圓去左勁多間卓悅搵香水*
點知搵左咁多間都搵吳到果隻*
去到最後果間/行行下吳見左何佩佢地*
得返我同牙圓囉*跟住我同圓就去左買朱古力食*
=D嘻/我買左2排朱古力*跟住就坐地鐵返屋企LU*
今晚好開心牙*=U=正*
仲去左公園*見到SAMSAM個仔同埋佢老公*
佢個仔超級可愛囉係=U=勁想鍚佢一啖*XD
今個月影4次貼紙相=U=好開心牙*嘻嘻嘻..
|
|
寫日記時間︰2005-12-26 01:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
今日最後果2堂要去步行囉T T"慘牙*
超熱囉係/仲要全校一齊行/超樣衰*
成個寶馬山都係協同既人囉/= ='
行到超熱/行到3點返到學校*
跟住放左學仲坐係課室/吹風扇*
坐左一陣就同碧碧*牙WING*婷B*牙嬸
坐的士去時代*坐的士仲俾個司機呃錢*
個司機仲要係咁講野/講咩叫愛/咩叫婚姻*
佢都痴線咖*跟住仲要吳知行左去邊/
坐左我地好多錢仲要吳係係時代落車*
要我地行返個大圈先去到囉*吹到*
超貝戔囉*跟住上到去一齊影相=U=
過左一陣許標康黎左*又再影多次=U=
影完就去左行街*XD=一路行一路傾*
仲同牙WING/牙嬸傾左好多野牙* |
|
寫日記時間︰2005-12-26 01:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
今日早去左何佩屋企/=U=仲係佢到食埋飯*
林出門口果陣打左俾陸海問佢幾時拎功課俾我地*
點知佢話吳記得左拎囉/跟住我地就狂問人邊個有PINER
點知冇個人話有= =/後尾傻鴨話做落隻碟到俾牙SIR*
我地好快咁做/跟住坐車去旺角/點知失車囉/吹到/
仲要去中南買野/跟住行到勁快返學校*仲遲左1個鍾*
返到去我地吳敢入去牙T T"跟住有個清潔既女人叫我地入去*
話佢吳惡/咁我地咪入去囉-點知牙SIR罰我地企牙*
企到PK咁制*= =早知就吳返喇/凸*
企左 一陣佢就俾紙我地做野*
放左學/傻鴨/何B雄/佢地個FD/李偉志/我/牙圓同埋何佩去行街*
行到地鐵站我話吳想行就走左NA=U=呵呵/
|
|
寫日記時間︰2005-12-26 01:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 31 | »
|