今日5點幾出門口去.首先去搵啊tim先.等佢去接膠布.接完知後3個人一齊去mk,等♥wing♥同張天美,行左一陣佢地就到左啦@v@知後去左食味千拉麵.食食食食食.食完就5個人一齊行去奧海城.本身想o係mk睇72家租客.不過無位.所以先去奧海城=3=行緊既時候張天美條頸無啦啦又多左d野.點黎既就問佢自己啦...可能佢自己咬自己=_="到左知後.買完飛又未夠鍾.去左m記出面坐.吹吹下等等下咁就夠鐘啦!睇睇睇睇睇,幾好睇啊!又好笑!推薦比大家!不過走既時候真係精彩!
主角係張x美 情況如下

知後又番去m記門口坐坐坐.知後啊wing話想食煙,不過買唔到.所以我就去試下.點知一買就買到.知後拎番去比佢地分.知後坐坐坐,同啊wing講左好多好多放o係心到唔敢講既野.而家個人開心左好多^^知後走果陣去左7仔買野.正當我想笑張天美果陣唔小心吞左香口膠=口=早知唔笑佢,,,,,知後去到wing樓下.佢就上去果陣我同佢咩咩囉..知後同傻仔tim一齊行番去.去到7仔食左個出前一丁先走.番到去果陣都5點幾,吹多陣水就有車坐.知後6點幾番到屋企.5點幾先起身=3=
|