啊wing。雖然我樣又唔係靚仔。錢又無咩。不過我應承你。我會用我最大既努力比到幸福你♥
by:lok@v@
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
今日8點幾出到mk。知後直接上左k房。見到啊wing♥歐佬。啊tim。啊倫。家姐。膠布。團長。啊mon同埋係敢阻住曝既肥天美。佢好似人地生完仔敢 肥左勁多- -上到去我第一時間就食野-3-好肚餓。知後睇佢地唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱。我第一首唱既歌係 側田-30日 啊wing留意下d歌詞@v@
知後又係睇人唱唱唱。食食食。知後見到膠布同啊tim同平時一樣痴埋一舊=3=唔知搞咩鬼野。我唱咩都唱到怪怪地甘= =
知後又係甘食食食。唱唱唱,知後陳澤黎埋。佢真係好中意方力申= =雖然我都好中意stephy。不過洗唔洗唱3,4次7年丫- -知後果d又係方力申方力申方力申方力申方力申。。。。。。。。搞到我開始有d僧方力申= =方力申你要怪就怪陳澤。。。知後又係唱唱唱,歐佬同啊tim又o係到打打打。啊tim打到血都出埋,我見到膠布比人撞左埋一邊= ="唱k真係無咩野好打- -都係唱唱唱甘吹下水敢。。家姐唱既時候陳澤係甘話佢難聽= ="我又唔覺喎。。。知後啊wing同埋張天美要番去先。所以我地就送佢地去搭的士,啊wing臨上車知前比左個驚喜我xd 知後就上番去,睇波。睇到果到close,知後送埋啊mon同團長去mtr,陳澤又跟埋去=3=知後4支公又去左打桌球。都係甘啦-3-大家都進步左好多。除左負累榮,負累tim同埋負累倫。。唉。。。又要迫我出手。。。知後玩左2鋪就閃人。番去果陣唔知點解凍左勁多。我得果2件衫=∼="凍到我狂o係到震。知後番到去就訓。。。。。
|