♥手牽手跟我一起走
szelokjacky
暱稱: 超級小樂樂XD
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.....從來無人明白我
好耐無打啦@v@
2010-02-28
同你一齊左知後第1次出...
我地既第一日xd
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 180
今日人氣: 0
累積人氣: 1619
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 16 日  星期二   晴天


我地既第一日xd 愉快 分類: 未分類

啊wing。雖然我樣又唔係靚仔。錢又無咩。不過我應承你。我會用我最大既努力比到幸福你

                                                                                                                                                                                          by:lok@v@

 

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

今日8點幾出到mk。知後直接上左k房。見到啊wing歐佬。啊tim。啊倫。家姐。膠布。團長。啊mon同埋係敢阻住曝既肥天美。佢好似人地生完仔敢 肥左勁多- -上到去我第一時間就食野-3-好肚餓。知後睇佢地唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱。我第一首唱既歌係 側田-30日 啊wing留意下d歌詞@v@

知後又係睇人唱唱唱。食食食。知後見到膠布同啊tim同平時一樣痴埋一舊=3=唔知搞咩鬼野。我唱咩都唱到怪怪地甘= =

知後又係甘食食食。唱唱唱,知後陳澤黎埋。佢真係好中意方力申= =雖然我都好中意stephy。不過洗唔洗唱3,4次7年丫- -知後果d又係方力申方力申方力申方力申方力申。。。。。。。。搞到我開始有d僧方力申= =方力申你要怪就怪陳澤。。。知後又係唱唱唱,歐佬同啊tim又o係到打打打。啊tim打到血都出埋,我見到膠布比人撞左埋一邊= ="唱k真係無咩野好打- -都係唱唱唱甘吹下水敢。。家姐唱既時候陳澤係甘話佢難聽= ="我又唔覺喎。。。知後啊wing同埋張天美要番去先。所以我地就送佢地去搭的士,啊wing臨上車知前比左個驚喜我xd 知後就上番去,睇波。睇到果到close,知後送埋啊mon同團長去mtr,陳澤又跟埋去=3=知後4支公又去左打桌球。都係甘啦-3-大家都進步左好多。除左負累榮,負累tim同埋負累倫。。唉。。。又要迫我出手。。。知後玩左2鋪就閃人。番去果陣唔知點解凍左勁多。我得果2件衫=∼="凍到我狂o係到震。知後番到去就訓。。。。。