今日上左我的小學la 個個都知係邊間 我地探左好多個老師 有梁伯伯 雷sir miss ho 好多好多的老師 之後去左3a 的班 睇到古老師= = 我地同左佢講左一振野之後 我聽到佢叫副校 我轉個頭睇下都係得馬主任係度 果時我先知佢做副校= = 同埋我問左一樣野 我想知道點解李書記日日(always) 係我的中學果度去次所? 我如果見到佢就知道自己味遲到= = 當我第一日見到佢的時侯我唔覺得怪 但係e家見到佢等如集慣= =
e家係學校 用電腦中......
今日 又係正正常常咁翻學... (下折一百萬字) 上上下體育堂的時候 我地打籃球- - 當時 有一個傻佬打打下的時候 自己撞到自己 p左k係地下 蛇王中的我 睇緊佢做咩... 貪地下好訓?? 之後個a sir走左過去 睇下佢.. 原來佢撞到自己p左k 之後斷左隻手= = 之後就送左佢去醫院lo 完到打波之後 我地上翻課室 個a sir話咩都有可能發生 我就問佢 咁佢係自己 仆左落去啊.... 佢笑左一笑 好似同我講 底死= =