做咩佢咁令仔 做咩佢姓劉唔叫德華 又唔叫青雲 係要叫偉青囧? 做咩佢比某某人偷拍到 然後sand左比我? 劉.偉.清 深清的一刻 比左你地 十級驚嚇.... 你地今晚 發惡夢的主各 囧= = (張相係 係小學學校影的)
好好好 比下你睇都無所謂= = e個就係打左格仔的我= =
吼.... 太正la 已前係小學睇佢地踢波太正la E家可以去看台睇波 (因為佢地對住我地d F1仔射@@ ) 重要兩隻眼睇五六個波 好鬼正a 不過好危險== ==
今日上science屎 堂 落左去laboratory 我地要學開 '賓周' burner (bunsen burner) 比我估中左.. 要用火柴 and then加 煤氣 係e一堂 我的第一次比左個 "佢" (用火柴點火) 當然點火柴的時候 真係有d驚驚地 我自己試左兩次 都點唔到 結果我一大力多小小 就點起左 果時呆左幾秒 就叫一個叫(下面)十二寸的先生 幫我開煤氣 結果點起左就之後熄左火lo = ='' 咁就無lo 之後又好想點多幾次 但老師又叫我地比翻d野佢lo .....
終於上到la 本來我都想寫下野 但係成個星期先上到 到唔記得寫咩= =
9月23 水運會 今日太正la 我同老k jj夫 同兩個F2 一齊去維園 咁岩果日 有3號風球 太爽- - 本來5點完 就結果2點已經完la 走果時又落雨又大風.... 前面有個傻仔反傘= = 我地比風吹到飄下飄下咁
成個人都浮浮地又凍又咩 就攞左我橙祉的祉衫姐姐雨 件衫前面有幾個圖樣 好怪 - - 後面多左d花 囧