囧 e個字綱上解 o咀 or 無奈 但係我用左梁伯伯的字詞 (小學的梁 sir) 查左之後 原來係解 [窗透明,引申為明亮] 我真係囧左幾秒 估唔到有幾釋 莔 又係= = 佢讀盲= = 解釋 貝母的別名
星期五的時侯... 要做6頁 science的功課= = 極之無聊= = 重要係英文 tim- - 真係幾難做ga (因為我最差英文) 無聊之1 寫儀器名= = 無聊之2 要睇錯d咩 之後劃正確的做法... 囧 無聊之3 重組句子 = = 真係好鬼低d 的功課
悶
悶 悶足6行 有咩好做?? 翻學我已經估領左我大部分的時間 唉...打機都小左 悶悶悶悶悶悶 得放假先可以放鬆 星期五la!!
放鬆d la 香港人 囧- -