body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}

 _\'}◇||_ *-\,.這是一場﹛遊戲﹜..? { ▋,\'\"﹏*-\"

◇-..\;`°在這寒冬很暖〢....°* ▼..\"`〞ζ.×〃因感到︴× ..愛\" ★︴.....-    

szsewan123
暱稱: ◇|"!笨*-____╳.s!u詩●.||
性別: 女
國家: 香港
« August 2019 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-01-30
◆|~*-好內冇打><|...
﹏▲|-*運動會-◇!
||.*-吾識打|/*-
*-/_冇___|||
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
|_".,歌歌◇/*-|
▆}"./God is a girl !~`"\=
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天



 

 

▲''*-又病+_\*

halo..

第一日返學..

早上起身..

好吾舒服'''手軟腳軟''哎.......

 8:00去左七仔買藥><

空肚食蘗``有啲肚痛

好想訓...but牙sir話再發燒就要返屋企

一直到小息二冇事喇..不過仲攰攰地

午膳..媽子新M記比我食..

四隻雞翼..食左一隻炸

比人搶曬..><

放左學..

冇帶球拍..冇上羽毛球..

吾想上排球``冇天份..吾打><

返藍球..哎..10球先入2.3球

失敗!!!!!!!

之後打比實...我地一直都落後8比0  wo

以為追吾返..

最後我地打得勁好

追返平手^^

咁多堂籃球返左2堂炸>3<

希望聽日快啲好返喇

掰掰

時間:2007-01-02 09:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]