body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}

 _\'}◇||_ *-\,.這是一場﹛遊戲﹜..? { ▋,\'\"﹏*-\"

◇-..\;`°在這寒冬很暖〢....°* ▼..\"`〞ζ.×〃因感到︴× ..愛\" ★︴.....-    

szsewan123
暱稱: ◇|"!笨*-____╳.s!u詩●.||
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-30
◆|~*-好內冇打><|...
﹏▲|-*運動會-◇!
||.*-吾識打|/*-
*-/_冇___|||
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
|_".,歌歌◇/*-|
▆}"./God is a girl !~`"\=
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天



 

 

○_\*哎.."||

HIHI~

今日12點先起身.

無野做

過左陣...

爸..媽走曬...

要我睇住AR B((我細老))

琴日睇1公斤眼淚

睇個陣想喊...

不過冇..返房訓個陣喊左

E排晚晚訓教都有喊==""

話時話..

今日系2006年最後一日..

回顧下2006年LA

開頭4年級升5年級個陣好怕的..

個陣我靜系識彩...

其他吾識GE

慢慢....

熟曬喇....

我翼識左方嘉俊...個D LA

我地開始好FD

一起出街...

個時我好乖架..

吾介手吾爆粗...

吾串咀>3<

E+就冇咁乖""

有D人睇到我同冰玩.

可能以為我系"壞學生"

不過同熟個D..

都知..我成個''大姐姐''咁

嘻..>3<

我地一齊到6年級...

D關系好左好多^^

不過除左思!!

我吾系對佢有偏見

只是佢......

E D吾SAY LA"

2006有開心有吾開心

我既新年願望::

**同D FD感情好D..好到冇得再好

**同方..彩..肥同一間中學

**豪吾好再串我!!

**改曬我D吾好GE野

**日日都開心

太多喇...吾講

今日系舒@洋生日..

生日快樂^^

系咁LA

88

 

 

 

 

 

時間:2006-12-31 01:28 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]