|
|
2009 年 11 月 12 日 星期四  |
正野.XD  |
|
今日`
終於考完試嚕v__v
科學.不太難xdd
呵呵;D
放左學.
陪朱籽去換衫衫..
我同藍籽系花都行黎行去-V-
等左勁耐
之後去左搵蘇籽同白籽
吾識路.
吾知行左去邊到-3-''
大約2點
去左M記食野.3.
之後去左影貼紙相.D

哈.XD
之後狂影相..
5點幾歸家XD
hAppy DAy`.
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-11-13 01:58 PM [ 訪客留言(51) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 84 | »
|