|
|
2009 年 8 月 24 日 星期一  |
| ★做功課._. |
|
12點幾打比l0ng...
搵佢做功f0r!_!
去到37座^^
就開電腦玩*v*
哈''
玩勁舞超正3<
一d都吾lag機.....
0n左之後見到佢地0n左:)
點知佢地比人串``
哈哈....
部電腦令到我吾想做功f0r......
唉@@
一d都冇做到v3v
我同l0ng系咁st0ry**
超正牙....
我玩到吾捨得走>,<
kakaka,,,
9點番屋企睇電視^v^
吾打啦...
★c0mm3nT plZ.___.(!)
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-08-24 11:22 PM [ 訪客留言(46) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 84 | »
|