|
|
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
| 好耐冇打bl0g釕` |
|
唉''
好耐冇打過bl0g啦`
成個月先打一次-.-''
太懶啦我`
今日`
9點幾去左牙爺到`
等人黎整電腦...^^
點知條友成12點先黎到`
玩野-.-''
今晚7點去釣(麥)魚^v^
哈`
留個c0mm3nT牙!~
吾該
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-08-20 06:03 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 84 | »
|