|
|
2009 年 3 月 29 日 星期日  |
| 打學界;; |
|
今日...
打學界;;
我同ka去到紅埸
就打左陣波;;
我地打打下
冇la la同d後被打friendly''
打左勁耐..
個danny sir重吾黎wo..
我地幾驚佢吾黎呀=]
我地開始第一埸''
心態勁吾好..
23:25..
win左..
嘻嘻]]
第二埸..
個呀sir要我開波先;;
我一開開左14球..
勁正勁正;;
14:0
哈
呀sir話我開到12球請我飲野
佢又詰我地可以炒到佢地5分全部都有
我地第二埸25:8= =
佢地冇得飲;=,=
不過都總算win左..
哈
我地5:40分就打完
我地係果到打到六點半就走左lol
吾講喇
我要cOmm3nT架^^
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-03-29 08:53 PM [ 訪客留言(135) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 84 | »
|