|
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 打學界!! |
|
今日...
係我係救恩既第一埸比賽\\
我1晴,kaKa1點就出左去;;
去到上水''
第一時間買禮物比小馬-
我地三個睇左勁耐先睇中一份
我地就係買左個聽音樂既枕比佢...
買完我地就趕去紅埸
去到冇救恩得我地幾個
我地第一埸就對甲人;;;
我地第一埸好似25:12
我地win左
第二局我地太輕敵]]
比佢地又win番
勁吾底llo
之後勁吾据佢地
好彩第三局win番乍`
我比個呀sir話..
話我吾專心wo
咁我吾專心佢咪吾好換我洛去啦-
甲人個個都吾知咩波黎架=
打完我就同ka睇晴佢地打波;;
睇睇下肥婷叫我地打friendly wo=
咁我咪同ka咪打lo
打打下朗朗佢地就黎左喇
吾打喇
我要cOmm3nT喔`
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-03-15 07:51 PM [ 訪客留言(45) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 84 | »
|