|
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| 今日同馬錦明打friendly;; |
|
今日又好似平時咁同ka一齊番學;;
我地去到火車站見到家怡即刻o曬lo''
見到佢剪左頭髮]]
我地番到學校又要等開門..
勁煩;;
不過今日洛雨..
早左開門..哈
我同玲一入到去課室;]
又玩神秘感=]
嘻;;
上科學堂既時候;;
如花冇櫈坐''
我叫佢企係到;;
佢真係企喎//
笑死我同依珊;''
到PE堂,,
依珊發燒呀-_-''
希望佢聽日番到學喇~
我地PE堂要前滾xwo;;
我吾識呀><
勁囉lol;;
係反思;;
我作左d吾知咩文出黎;;
終於等到放學喇!!
同馬錦明打比賽;;
我有得4埸洛曬,,
超happy呀///
第一,二,三埸我地都win緊架//
但係第三埸就..
唉............
輸左;;
我地林放就叫左句danny..
我地係到爆笑;;
嘻嘻;;
今日真係好haPpY呀--]]
希望依珊你要快D好番呀;;
吾好再令我擔心喇]]
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-03-24 09:01 PM [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 84 | »
|