|
|
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
| == |
|
今日...
我同肥晴9:30就搭車出去...
去到F L...
之後去左M記食野...
食完就搭火車去睇D男仔打籃球比賽-
我地去到太和......
吾識去籃球場......
勁樣衰-
去到果到....
見到佢地勁激烈WO-
到到完埸.....
我地學校WIN左風采....
哈哈-
之後去左上水行街]]
就番左屋企lol-
番到home就有人打比我話我地輸左..
勁o LO...
留個cm呀
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-02-14 07:10 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 84 | »
|