|
|
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
2009-04-16  |
|
今日..
同第二區既人打fRiEnDlY喔`
2:00開始"=]
我地1:00就黎左喇-0-
見到有我地學校D人''
我地就係果到打左陣波^3^
點知果到D呀伯吾比我地打Wo-3-
全部都o曬Lo=]
我地就諗住出去打喇*-*
出到去佢又話吾打得bOr=
膠架;;
咁我地咪係裹面等LO''
等到2:00終於都有得打喇^^
原來D男仔都係今日打Wo``
我地女仔場場都wiN"=]
嘻^^
男仔我就吾知喇''
我超記得有一球]]
B佬經過我後面;;
佢叫左聲:[開吾到]
點知我真係開吾到BoR''
比佢激死呀-3-
之後去到新都''
見到肥肥晴同冰冰.
佢地同MiSS wOnG傾緊計``
我就跑左過去''
我同MiSs wOnG都有成3.4年冇見喇*-*
傾左一陣就同肥肥晴.冰冰番屋企lol`
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
在復活節的假期裹~
我回想起了很多很多在小學發生過的事=
但我發現了我已開始漸漸忘記了小學的點點滴滴了``
原來我已經變了很多"=]
再找不回天真的我了';;
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-04-17 11:36 AM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 84 | »
|