|
|
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
| 2009-04-27 |
|
今日;;
又好似平時咁..
第一堂::英文堂''
就死左喇`
冇DICTaTiOn wO=
比人寫低左個名T_T
第二堂:::數學
差D死左`
好彩我前面果個比我抄姐''
嘻^^
小息``
見到某某人.....
佢個頭...
比人剪7左''
哈哈!!
到第三堂:IS''
超悶`
同女班長傾左勁多秘密^^
我地坐勁遠都傾到`
係咪好勁呢??!!
第4 堂`中文
爆大鑊*-*
又比人捉我冇做功課`
到放學..
要留堂牙`
MIz wong叫我地上201..
d姐姐又吾q比 wo
又上到203..
有人聯課wo`
爆o咀-0-
之後我地上左303''
要留到6:00WO
吾打喇`
好火牙''
我要大大大cM牙`
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-04-27 09:35 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 84 | »
|