|
|
2008 年 12 月 27 日 星期六  |
| 最辛苦的一天 |
|
今日勁辛苦lo"
係香下番黎"
坐在10個鐘車"
架車又吾好坐wo"
唉......
我表弟又勁煩...
無la la整到我發嬲"
之後我呀媽又話我吾話佢"
勁&lo
吾講啦"88
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-12-27 10:21 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 84 | »
|