|
|
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
| 超7lo"頂你 |
|
今日我搭6:35分果班車"
之後番到學校..
得3,4個人"
番到課室...
交完功課就洛去"
到中午果陣""
賴麗屏同我講"
話葉美玲話我同謝依珊吾三吾4wo"
我心諗...你呀"你重似啦"
到放學準備走 果陣...
見到晴晴..
係到.....
之後我就3佢咩事...
佢又吾肯講"
我諗都係同江溢勤有關"
之後番左屋企loo"
我要cm"""
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-11-19 05:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 84 | »
|