|
|
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
| 好想打9人呀" |
|
今日...
上數學堂既時候.....
個MISS焦LA LA叫我出去WO...
之後我出到去...
佢又係到話我WO...
話我小測抄葉美玲WO"
佢都ON ON地嫁"
佢D數學同我差吾多乍"
抄都吾抄佢LA"
死PK婆...
佢話話比我呀媽知WO"
佢都ON9嫁"
佢話今次我放過你....
下次吾好WO"
我心諗...
咁少事洗吾洗話比我呀媽知ar"
short short地嫁"
番到課室.......
勁想打人lo///
個個都吾肯比我打....
冇義氣....
哼..........
依家勁q憎D pk老師囉"
我要CM呀呀呀"
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-11-26 07:54 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 84 | »
|