|
|
2008 年 11 月 25 日 星期二  |
| 好 hAppY lo"=] |
|
今日....
食完飯果陣.......
我地班足球對co班wo"
開頭有d驚驚地"
但係睇睇下...
又覺得冇咩好驚姐"
我同...山...張雷...朱睇得勁激lo"
係到幫佢地打氣"
後尾有人話佢地派個主力出黎wo"
果個主力出到黎/...
你到扮曬野lo"
co班果個主力整到我地班果個主力跌倒wo"
球證又吾吹雞wo"
不過好彩佢地班有一個人 hArD bAll
哈哈"
比我地入左一球...
過多5-10分鐘之後.......
就打鐘LA"
哈哈"
估吾到我地班WIN左 WO'
留CM呀""""""""""""
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-11-25 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 84 | »
|