|
|
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
估吾到lo?!  |
|
今日我一番到去ScHooL"
就叫謝依山陪我洛去買野食"
洛到去就見葉美玲同My GooD fRieNd
之後佢地就拉走左我"
佢地等山走左之後就問我"
我地立左一個一個協議"
一人一個禮拜同屏玩"
我o曬lo"無la LA整到咁"
廢是講出口"
我咪話是但lo"
之後就上去同謝依山講"
佢依家勁憎葉美玲lo"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
好友:謝依山"
賴麗屏"=]
我地1314都係BesT FriEnd"=]
永遠吾會吾理大家"=]
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-11-12 08:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 84 | »
|