|
|
2008 年 12 月 14 日 星期日  |
| 2008-12-14 |
|
呢排吾係好想打bloG呀"
SoRrY.......
都吾知有D咩打"
可能我呢排都吾會打嫁啦"
請見諒"
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-12-14 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 84 | »
|