|
|
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 等死我啦` |
|
神早留留7點起左身-.-''
之後系到睇電視``
睇到大約8點半=.=''
冇電wo;<
唉`*-*
真系好大鑊丫`
悶到我死死下咁>,<
十點到就搵左c朗`
等佢Ok曬就去左令證`
再去食野......
食完就去左佢屋企玩啦`
肥明話一放系番黎`
點知-.-'''....................
佢12點放......
我就等到成2點鐘.-''
之後就去左我屋企`
打電話比佢地`
佢地(聰,彭,豪)
我地諗住同佢地講話我地吾想出去`
點知佢地系都要我地出`
我地嘈左成個幾鐘-.-''
電話差d就冇錢啦`
我地都系出左去^^
出到去我勁驚佢地囉`
叫肥晴走佢又吾肯走-.-''
好彩佢都走左`
不過佢地3個好似嬲左丫`
對吾住丫`吾好嬲啦~
番到去我地就搵左晴同瑩去藍球場打波><
去到我地見到肥吳康賢同劉俊華*_*
Oh`
我諗住打吳康賢啦`
點1知打中左劉俊華-.-''
勁準呀`
我地不停咁系到笑`
同左佢講左句SORrY
不過原來系有報應架`
自己都中左-.-
打到5點幾`
就去左肥晴hoMe`
等佢換3個d`
頂`
換3都耐過人既-.-''
我地勁想走囉`
成個鐘-.-;;
今次咪算好囉`
3個鐘都試過丫`
差吾多6點半........
佢就送我去搭車`
我同ba,ma,表弟果d去食壽司!!!
食到好飽丫`
諗諗下都系去我表弟屋企訓`
吾打啦`
我表弟叫我比部電腦佢丫`-.-''
好煩`
cM plZ^^
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2009-06-27 06:38 PM [ 訪客留言(76) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 84 | »
|