| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 31 日 星期五  |
2008-10-31  |
分類: 未分類 |
今日放學之後買了一頂帽送比家姐。之後就同呀妹去醫院探佢,今日見到佢面色好好,精神看落都幾好。佢胃口都唔錯,食晒一碗粥,一盒腸粉&一碗湯,食量簡直驚人呀,哈哈....
不過佢看起來確實消瘦了許多,見到佢雙手已經消腫,但仲有藍藍黑黑的痕跡....身上開刀的痕跡,令我有d心痛,佢一定受了許多傷痛的折磨。我好想佢可以快d好返,最重要的是我地的骨髓適合佢。這樣,佢就會完全康復,返屋企過返正常的生活。
|
2008 年 10 月 25 日 星期六  |
2008-10-25  |
分類: 未分類 |
自從家姐病了以來,我每天的心情都是
"養兒一百歲,長憂九十九"。即使我不是作為父母,唔知呢句話所包含的一切。但如今我終於都深切體會到,原來一句話所包含的卻是如此的貼切。爸爸媽媽好含辛如苦把家姐養大成人,才能出來工作報答佢地,但一個病,讓父母陷入一個無奈,傷心的地步,看到自己的仔女飽受病痛的折磨,試問哪個父母能不傷心呢?
媽媽經常安慰爸爸接受現實,樂觀面對。但話雖如此,但做父母的,誰能不傷心呢?紅腫的雙眼,消瘦的身體,似乎已經證明了一切。
今日去探望家姐,沒見幾日已經瘦了許多,為佢那雙又藍又紅又腫的手擦藥膏時,鼻子酸酸的,心裡不是滋味。我心疼了,佢話化療過程難免會痛,叫我不必擔心......
佢仲傻傻甘問我地驚唔驚驗血和抽骨髓會痛,誰知道我怕的不是痛,而是怕我地的骨髓不合適 |
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
2008-10-22  |
分類: 未分類 |
自從家姐入佐院之後,我地全家都唔好過。爸爸放工返來,成日捻到家姐就食唔安,訓唔著。媽媽每日從醫院返來,好累卻訓唔著,仲成日眼濕濕......
究竟我地一家做錯佐d咩,要甘樣折磨我地??我今日上日專心唔到,會自然而然捻起家姐,佢一定會好辛苦。但我可以為佢做d咩?我好驚,爸爸媽媽會一直擔心到食唔安,訓唔著,甘樣佢地會病ga!!我可以點做,先可以讓佢地唔好甘擔心??我唔想見到佢地成日喊的樣子。家姐一定成日躲起來喊,但我可以安慰佢呀??
全能的上帝,雖然我仲未成為一名基督徒。但我身邊的信徒朋友都話你是全能的,我的呼喊,你聽見了嗎?可否讓我們一家脫離這個苦難??可否讓我們重回到以前快樂的日子??可否賜予我們健康的身體呢?
主阿!!你能把奇蹟降臨我地身上嗎?? |
2008 年 10 月 21 日 星期二  |
2008-10-21  |
分類: 未分類 |
自從尋日家姐入佐醫院檢查身體,爸爸同媽媽都悶悶不樂,成晚都擔心得訓唔著。今日我陪媽咪去醫院探家姐,佢面色看落都唔錯,我同媽咪都放心佐d....醫生話家姐可能患急性白血病,需要轉其他醫院,家姐叫我地唔使擔心。
之後當我地離開時,碰到家姐隔離的婆婆。佢話今日醫生同佢講果陣,佢喊佐好耐....跟住婆婆都安慰我地唔好太擔心,但我好眼淺,係甘喊....我好想止住眼淚唔流,但我控制唔到!!媽咪見到我喊,叫我唔好甘樣,其實我知道最擔心ge人係媽咪.....
我好擔心家姐會有咩事,但我必須要堅強下去,唔可以甘易就喊。如果確診係真白血病,我好希望我d骨髓會適合家姐。
無錯,家姐一定會無事ga!!! |
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
2008-10-20  |
分類: 未分類 |
今日係學校旅行日,坐佐差唔多成個鐘頭先去到流水響,頭暈暈,,,,,去到果度又要行好多斜坡,累死。之後,我地揀佐個地方開始BBQ,但位置就嘛嘛地啦,曬之餘又有好多蜜蜂&螞蟻。
差唔多燒完野果陣,係我地三催四請之下,龍哥怕怕醜甘同我地獻唱,笑到肚痛。之後,我地影相,龍哥擺埋d騎呢post,搞到我地勁high,班男仔都跟住擺埋d超搞笑ge post,越玩越開心!!
3點幾搭車返學校,個個都累到唔想郁啦。返到屋企第一時間跑上床訓佐半粒鐘就起身沖涼,同Boye佢地去廟街影相準備做中文project。
而家的我真係好累,都係早d休息。 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
|