my house
tamcherie
暱稱: 怡
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-26
2009-01-14
2008-11-29
2008-11-21
2008-11-03
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 26
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


2008-10-31 愉快 分類: 未分類

             今日放學之後買了一頂帽送比家姐。之後就同呀妹去醫院探佢,今日見到佢面色好好,精神看落都幾好。佢胃口都唔錯,食晒一碗粥,一盒腸粉&一碗湯,食量簡直驚人呀,哈哈....

           不過佢看起來確實消瘦了許多,見到佢雙手已經消腫,但仲有藍藍黑黑的痕跡....身上開刀的痕跡,令我有d心痛,佢一定受了許多傷痛的折磨。我好想佢可以快d好返,最重要的是我地的骨髓適合佢。這樣,佢就會完全康復,返屋企過返正常的生活。



2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


2008-10-25 鬱悶 分類: 未分類

                      自從家姐病了以來,我每天的心情都是

             "養兒一百歲,長憂九十九"。即使我不是作為父母,唔知呢句話所包含的一切。但如今我終於都深切體會到,原來一句話所包含的卻是如此的貼切。爸爸媽媽好含辛如苦把家姐養大成人,才能出來工作報答佢地,但一個病,讓父母陷入一個無奈,傷心的地步,看到自己的仔女飽受病痛的折磨,試問哪個父母能不傷心呢?

               媽媽經常安慰爸爸接受現實,樂觀面對。但話雖如此,但做父母的,誰能不傷心呢?紅腫的雙眼,消瘦的身體,似乎已經證明了一切。

              今日去探望家姐,沒見幾日已經瘦了許多,為佢那雙又藍又紅又腫的手擦藥膏時,鼻子酸酸的,心裡不是滋味。我心疼了,佢話化療過程難免會痛,叫我不必擔心......

              佢仲傻傻甘問我地驚唔驚驗血和抽骨髓會痛,誰知道我怕的不是痛,而是怕我地的骨髓不合適



2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


2008-10-22 鬱悶 分類: 未分類

                自從家姐入佐院之後,我地全家都唔好過。爸爸放工返來,成日捻到家姐就食唔安,訓唔著。媽媽每日從醫院返來,好累卻訓唔著,仲成日眼濕濕......

             究竟我地一家做錯佐d咩,要甘樣折磨我地??我今日上日專心唔到,會自然而然捻起家姐,佢一定會好辛苦。但我可以為佢做d咩?我好驚,爸爸媽媽會一直擔心到食唔安,訓唔著,甘樣佢地會病ga!!我可以點做,先可以讓佢地唔好甘擔心??我唔想見到佢地成日喊的樣子。家姐一定成日躲起來喊,但我可以安慰佢呀??

            全能的上帝,雖然我仲未成為一名基督徒。但我身邊的信徒朋友都話你是全能的,我的呼喊,你聽見了嗎?可否讓我們一家脫離這個苦難??可否讓我們重回到以前快樂的日子??可否賜予我們健康的身體呢?

           主阿!!你能把奇蹟降臨我地身上嗎??



2008 年 10 月 21 日  星期二   晴天


2008-10-21 傷心 分類: 未分類

                  自從尋日家姐入佐醫院檢查身體,爸爸同媽媽都悶悶不樂,成晚都擔心得訓唔著。今日我陪媽咪去醫院探家姐,佢面色看落都唔錯,我同媽咪都放心佐d....醫生話家姐可能患急性白血病,需要轉其他醫院,家姐叫我地唔使擔心。

            之後當我地離開時,碰到家姐隔離的婆婆。佢話今日醫生同佢講果陣,佢喊佐好耐....跟住婆婆都安慰我地唔好太擔心,但我好眼淺,係甘喊....我好想止住眼淚唔流,但我控制唔到!!媽咪見到我喊,叫我唔好甘樣,其實我知道最擔心ge人係媽咪.....

             我好擔心家姐會有咩事,但我必須要堅強下去,唔可以甘易就喊。如果確診係真白血病,我好希望我d骨髓會適合家姐。

              無錯,家姐一定會無事ga!!!



2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


2008-10-20 愉快 分類: 未分類

            今日係學校旅行日,坐佐差唔多成個鐘頭先去到流水響,頭暈暈,,,,,去到果度又要行好多斜坡,累死。之後,我地揀佐個地方開始BBQ,但位置就嘛嘛地啦,曬之餘又有好多蜜蜂&螞蟻。

           差唔多燒完野果陣,係我地三催四請之下,龍哥怕怕醜甘同我地獻唱,笑到肚痛。之後,我地影相,龍哥擺埋d騎呢post,搞到我地勁high,班男仔都跟住擺埋d超搞笑ge post,越玩越開心!!

          3點幾搭車返學校,個個都累到唔想郁啦。返到屋企第一時間跑上床訓佐半粒鐘就起身沖涼,同Boye佢地去廟街影相準備做中文project。

          而家的我真係好累,都係早d休息。