今日有人放假
10點幾起身
11點出門口
同老豆老母飲茶
飲完拿拿聲
返歸
返到去
用左半個鐘多D做埋仲有一半既英文
跟住休息左一陣之後
再做
今次做埋中文
東打黎
唔得閒同佢傾 唉
1個鐘多D做完
打比佢
吹左兩句
佢都唔得閒
算
老豆老母返到黎
食野
睇電視
6點幾沖涼
睇電視...
今朝6點起身
跟住唔知邊條友
整濕左個地
一踩
明啦......
之後咁就醒晒
諗起早排又係咁
跟住就有D唔如意既事發生...唉
9點落去買野食
之後返去
打開
塊雞扒冇汁
應驗啦...
跟住
奶茶變鴛鴦...
唉
冇計啦
頂左佢
食完
之後飲水都會冇啦啦濁親
頂
之後1點買LUNCH
冇野發生啦
食食下比我見到隻大曱甴
比我拍死左
見到隻野之後唔多開胃...
跟住係唔想食既情況下玩左陣
玩玩下彈機
shit
即唔玩
跟住睇多陣電視
4點幾做功課
做剩中英
沖完睇電視...
今朝6點起身啦
跟住睇電視
9點幾買早餐
跟住悶到睇咩米奇妙妙屋...
跟住唔睇做功課
亂做
點幾買LUNCH
買完返去
冇耐落雨
呵
食完玩左陣
4點幾又做
唔想做呀
跳左落床ZZZ...
7點先起身
沖涼
聽日做埋數學
中英GEOG三本兩日至三日內搞掂先
應該唔洗即日交...
今朝有人放假
8點起身
飲茶
飲完
返屋企
悶悶到睇數碼暴龍DS
睇完
做功課
1點同個FD出屯市
行左陣
陪佢買野
買完兩點幾
去燉奶佬食野
食完走人
之後想搭車
之後我個FD幫個呀婆配音
好好笑
5點3出左去
去到大興5點7
係大體欣賞
傳說中既
SIU TIN
既細路
果然名不虛傳
之後6點幾先齊人
跑啦
400M+(400M+20掌上)*3+400M*3
跟住去大體做體能
做完HEA
吹水
7點10走
想沖涼
D水未熱...
之後睇電視
9點落去買早餐
食完又睇
1點幾買LUNCH
食完兩回幾出左去屯市做D野
5點幾去元氣食野
食完返到去就6點半
成日都係咁悶...