今朝6點起身
個FD 7點黎左
同佢打機
打到9點
食早餐
食完又打
打到1點9倒
買M記食(唔多想食)
算
食完又打
打到4點幾佢走左
我洗頭
洗完
5點4出左去
5點9去到鄧肇堅啦
等左3個字
鄘小姐到左
冇耐小周周又到
跟住1分鐘後例遲的吳SIR到 (開會喎....喎...)
跑啦
一個400M
OK
跟住一個400M+掌上壓20 3SET
就死
休息5分鐘
雀巢同朱KAY到左 咁同步
跟住佢地跑
又比人丙(我)
跟住
20M 5 SET
跑完又玩接力(3*400M)
我第三個
跑左100M吳SIR又跑
比佢爬頭
跟住仲有230M倒
開始加速
好記得到180M倒
已經快緊
最後100M就追到吳SIR
自問體能差
最後追唔到
跑完
去大體做體能
做完吹水
吹到8點走人
返到去沖涼
睇電視...
|