今日原本打算去睇煙花
點知1點中benZ冇喇喇問我借$買明天借師宴D3
跟著我就陪左佢出街,行晒成個元朗都找唔到
之後座車落屯門,行左成個鐘找到鞋同褲
原本展展話16:30一齊出,之後我計過時間不夠,所以叫展展自己去
之後去左食pizza,等左成個鐘先有位,入到去就涷到死