今天真辛苦,因為今日我老豆架車突然爆車胎,之後我老豆即刻要我幫手換胎
小喇叭換胎換到人都傻,只係用積車起高架車,起到手痺,仲要無喇喇整整下有
個fd打來叫我放書比佢=3=,搞到差D講粗口少個fd
換左成個鐘先換好條胎,累到想死
不過都好D,起碼學左點換胎
到了4:00p.m左右,先去到元朗喝茶
喝完之後,有條kind子來問我謝師宴穿乜3
but我亦知佢打來係玩野
所以就有得佢寸柒柒