如題一樣,黑仔到極點
去邊度玩都落雨.入網巴玩,部電腦就有個大裂逢=3=
幫人做野比人玩返轉頭,玩到轉圈圈
返到天水圍,條蓮又斷左,仲要跌左落地下
仲有原本打算去燒烤,又因落雨
好彩展展仲肯陪我食飯,仲陪我傾計(原本打算有其他fd找我食,but又被放飛機)
對鞋行下行下條膠邊脫落,攪到對鞋濕左
最後 我只想同貓貓講聲對不起
因為今日落雨,令我想起一D以前的傷心事(而尼件事亦曾經令我去死)
所以覺得冇左生存意義
令到你都唔開心,所以唔好記住