今天雖然和平時過的生活,但我今日學到好多野
首先,今日去左唱K,雖然好多都是我D FD BUT佢地今天教我做人道理
對有D人來說聽道理會好悶,但對我是一種樂趣
因為佢地唔會理我係D乜人,直話真說
所以我開始覺得尼個世界仲有人會關心下我
最少佢地唔會找我老親
到左夜晚,又有人叫我出去陪佢買電話
買完之後佢同我去左公園傾計
同時我亦發覺到世界仲有呢D想了解我的人