2008 年 6 月 4 日 星期三  |
| 2008-06-04 |
分類: 日記 |
同平時一樣..
放左學..
就去藍櫈到k 書..
今日k maths..
死左..
d maths
玩死左我..
霖!我知..我maths 差
我都知1a d人係付出左好多.
但係..
我真係吾開心..
我見住,聽住d勁人..
好辛苦牙..
中史都係..
=攰=
聽日係最後一日上課日..
最後果堂..係bk..
黃安..點解咁講呢-v-"
bk吾好咩..
1d.我對佢冇野牙
吾好再亂講.好辛苦牙..
= =
我真係好想..1d班 ge同學..
講野之前..
諗下聽果个人ge感受..
唉..
今日差d比側田搞到late to sch..
又走左班巴士.
今日ok黑喎..^^
明天會更好..
今日..我知道我做錯了
點解我之前會懷疑我ge上帝..
決心悔改..
我要信..
我信
|
| 發表時間:2008-06-04 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 2008-06-03 |
分類: 日記 |
今日half day ,
放左學之後,
去左「藍頂」到溫書..
今日佢好似吾係咁開心..
跟住趙曉晴又吾開心..
唉..
晴搞到佢走開..唉><
今日溫到吾書..
1a d人嘈住曬..
唉..
其實..
就算佢到吾係到..我都溫吾入腦..因為..
今日呆囉><
冇野打牙..><係咁 |
| 發表時間:2008-06-03 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 2 日 星期一  |
| 2008-06-02 |
分類: HAPI & SAD |
Do all things without complaining and disputing.
------Philippians 2:14
夠喇..我知我對你冇野..
算吧啦..
吾想再係咁..
比你搞到開心又吾開心..
夠了..
冇左你都冇乜野ge..
ms lee
好多謝你牙..
真ga
我覺得..有你喱个miss 係恩典..
多謝..
我吾知我可以做d乜..
但係..
我好想叫1d 檢討下..
自己究竟點樣對我地 ge老師..
1d..我真係覺得我地好過份..
maths 堂冇乜ga 喇..
好好咁珍惜吾好咩..
我知道我冇咁ge資格講d咁ge野..
但係..
我知道ms lee真係好難受..
其實佢對我地真係好好囉..
我地幾時先識醒牙..
我真係..覺得..
自己好冇用..
垃圾
廢物..
我睇住咁D錫我地,愛我地 ge人.
一次又一次咁樣..比我地hurt..
但係..我就幫吾到佢地..
我真係好冇用..
|
| 發表時間:2008-06-02 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|