2008 年 6 月 1 日 星期日  |
| thz |
分類: HAPI & SAD |
好野...
部電腦終於搞點左..
但係...
真係比喱部野玩死..唉..
喱部野..令我受左好多冷言冷語..
所以..我對喱部野冇乜好感..
喱排..真係喊左好多..
尋日又喊了..
點解我咁軟弱..咁易就喊..
我吾想ga..
不過..就算我喊..我都只會係朋友/同學/教會到喊..
係屋企就會喱埋先喊..
喱排..要多謝好多人..
好多好多..
2.黃安*~~多謝你牙..你幫左我好多牙..
雖然你吾係做左d 乜野..但係你已經令我的心好過
3.賴彩 ~~ 多謝你ge關心..我好番好多喇..thz~
4.ms lee~真係好多謝你牙..1d班有一个好好 ge班主任
5.側田~~多謝你..^^
6. 1d~~多謝..你地令我好感動(某d人..免了)
7.所有安慰過我.陪我傾過計 ge人..thz..你地陪我傾計..已經令我舒服好多
知吾知點解冇第1?
要壓軸ma^^
1.........上帝..多謝你賜左一班咁好ge老師/朋友/同學比我..多謝你
多謝你比我有番教會 ge時間,比我有聽道 ge機會..恩典實在係數之不盡..我知喱d野吾係必然 ge..
|
| 發表時間:2008-06-01 08:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 28 日 星期三  |
| 2008-05-28 |
分類: 日記 |
今日DAY 6..
好攰..
上完BK之後..
在1D面前..喊
好醜..
但係我真係..
控制吾到自己..
果一刻..
我好感动..
又諗番起D吾係咁開心GE野..
喊完之後..
好舒服..
吾再想喊..
多謝你^^
放左學..
陪霖留係學校..佢做H.W..
有條數吾識做..
牙COW/黃安同一个F.2 GE哥哥都吾識..
多謝黃安,,走去問MS LEE..
原來條數係錯GE..
哈哈..
I LOVE U牙
哈哈...
THZTHZTHZTHZTHZ
|
| 發表時間:2008-05-28 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 28 日 星期三  |
| THZ A LOT |
分類: HAPI & SAD |
頭先..係msn同黃安傾左一陣..
將d吾開心ge事話曬比佢知..
唉..
本身..冇諗住會喊出黎..點知
我終於..哭了
喱排好多事..
搞到我吾開心,,
黃安..多謝你..
同我傾計,,
比我訴苦..
多謝..
好多謝你..
側田,,好多謝你,,
你聽我發up風..
佩服你..
我覺得你諗野好好..
又願意幫人..
哈哈
兩个都係我ge師兄
多謝你地牙..
哈哈
你地兩个都提我早d訓..
哈哈..驚我遲到
wakaka
你地兩个都好好人牙..
識到你地係我ge福份
感謝主,,比左兩个咁好 ge哥哥同大哥哥
^^放心..
我好硬朗GA
我冇野架
會過去的,,,
|
| 發表時間:2008-05-28 01:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|