2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 2008-05-24 |
分類: 日記 |
今日番左沙田堂,,
超開心^^
我今日發覺,,
番團契对我黎講係好important ga!!
今日玩得好開心..
d歌又超正,,
唉..miss 左 join 敬拜隊 ge機會.
唉,,等下次啦..
今日真係好開心..
佢把聲..真係好吸引 ga
^^
原來牙霖都想學結他
^^知音人
呵呵..
pe等死
聽日練跳繩..
好攰牙..
喱幾日都
有少少「虛脫」
我要學好結他..
係一定要..
牙君牙敏(吾知有冇打錯..但不知者不罪),我會幫你地向佢解釋ga喇
|
| 發表時間:2008-05-24 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
| 2008-05-23 |
分類: 日記 |
今日心情大靚..
因為尋日發左个好夢,,
HEHE,,
今日番團契,,
D 歌有D悶= =
今日大概黎講,,悶
又冇得聽佢把聲,,
從佢口中得知,,
佢好慘,,佢喉嚨出血..
人教書,佢教書,,
佢教到喉嚨出血囉= =
0曬..
|
| 發表時間:2008-05-23 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 22 日 星期四  |
| 2008-05-22 |
分類: 日記 |
今日有d躁...
唉..
神牙..求袮教我點去愛我身been 每一个
今日,,聽到d 冷言冷語..
我想忍嫁,,但係最後都係,,
黃安好勁..
忍得住,,
我要好好學習..
嘉威脅我囉..
哈哈
我真係覺得「記號」好好聽..
可能係因為佢..
嘻嘻..^^
原來係f.4
差d..誤會1a
哈哈..kaka
F.4 GE哥哥姐姐,上果堂GE時候乖D啦
佢好慘GA..(把聲)
我吾想係星6聽到佢把聲沙曬囉..
心痛
哈哈
講笑...
100% 講笑
DAY X
快D黎啦
吾該啦!!
某某..
我應承左幫你祈禱..
我一定會GA..
為左可以聽好歌
哈哈
我希望吾係XX堂都 見到他啦!!
♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U♡U~
SIU YIN 好天真!!
今日c到陳sir(陳瑞祈老師)
say 左 个hi
|
| 發表時間:2008-05-22 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|