2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 2008-05-27 |
分類: 日記 |
腰好痛!!
吾認老都吾得..
嗚嗚..
黃安..點解你要睇...
等待半年..入敬拜隊...
各位..
我會盡量吾提佢..
因為我吾想見到你地o 咀
今日maths..
糟透
吾識..
今日特呆..
test 个陣,,連寫都吾想寫
我要學好結他..
今日比自己放假
好攰..
聽日dance..希望條腰吾好痛啦..
佢咁晏先番屋企ga
差吾多8點..
1D..
BK 堂所剩無幾..
請珍惜
..
黃安..你真係好得閒= =
無聊到睇人D班相..
仲要無聊到搵我..
姐係我吾上鏡姐..
哈哈
講笑講笑= =
我都開心GE^^
黃安好衰

|
| 發表時間:2008-05-27 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 25 日 星期日  |
| 2008-05-25 |
分類: 日記 |
尋日牙良黎左屋企訓..
今朝起身,,打機= =
willson 叫我番教會,,
可惜,,
去吾到耶..
hapi..
我同佢總算有d野傾下了..
之前連嗨都吾敢hi..
^^但係宜家..
吾驚lu,,
當我諗我係欣賞而吾係鍾意 ge事候就ok喇..
kaka..不過我地傾黎傾去都係離不開
結他//唱歌//佢教書d野..
不過,,總之開心啦..
好開心..因為..
算啦!都係吾講..
期待手指吾再因禁chord而痛ge日子..
開始好d喇宜家..
少左走音
之前10次有11次走音..
宜家10次有9次走音咋,,哈哈= =
今日落左街練繩..
攰=﹏= |
| 發表時間:2008-05-25 05:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
| 100問 |
分類: 未分類 |
001. 介紹自己時會叫自己:牙侗/TG
002. 講出自己全名會否唔自在:吾會
003. 鐘意男/女朋友叫你咩:侗
004. 鐘意叫自己男/女朋友做咩:全名,,GE最後兩个字
005. 而家呢個歲數.覺唔覺好老:NO
006. 鐘意自己係整齊既靚牙定係可愛既爆牙:兩样都吾會,我鍾意平凡
007. 鐘意阿爸定阿媽:MUM
008. 對上一次玩既動物:唔記得
009. 寧願做狗定人:人
010. 今日既天氣如何:HOT
011. 鐘唔鐘意落雨懶型唔帶遮:NO
012. 如果落雨無遮而隔離有個靚仔/女話遮埋你會:多謝佢,感恩
013. 如果自己同性戀,會選擇戀人是:吾識答
014. 如果玩3play(或更多).對象會是:= =吾會玩
015. 食腸粉鐘意甜醬定麻醬:兩样都要
016. 如果女人.鐘意可愛男還是男人味男:第2个
017. 如果男人.鐘意可愛女還是女人味女:可愛
018. 如果自己個BB係隻怪獸.會否沖落廁所:NO
019. 鐘意攬定係鐘意錫: 點錫先?:吾知
020. condom會鐘意strawberry定chocolate味:我太細个..吾會用到
022. ICQ Online Status多數是:,,,,
023. ICQ最常談的人:吾用ICQ
024. 上得最多的網:QOOZA,http://xanga.wongon
025. 現在最想殺的人:no
026. 現在最愛的人:神
027. 現在最掛念的人:..too many
028. 現在想做的事:冇
029. 可以時光倒流.想回到那時:太多了
030. 鐘意左手寫字還是右手:左
031. 會否用腳趾夾人:no
032. 坐車隔離條友訓落你度.你會:話佢
033. 會否睇戲睇到喊:有時
034. 承上題.咩戲:狗
035. 暫時來說.一生裡最愛的人:神
036. 暫時來說.一生裡最憎的人:no
037. 身上有重要的東西嗎:no
038. 剛才食左:ice cream
039. 剛才飲左:water
040. 剛才聽既歌:you are my all in all
041. 剛才睇既電視:冇
042. 每日返工/學.幾耐可出門口:3个字
043. 會常遲到嗎:no
044. 會常逃學/工嗎:no
045. 對上一次逃係幾時:小學
046. 砌過最多既砌圖是幾多塊:7塊
047. 那是什麼圖案:7巧板
048. 電話繩是什麼:火柴人產品
049. 電話桌面是:成日吾同
050. 電腦桌面呢:都係
051. 鐘意沙灘還是山頂:沙灘
052. 有看過流星嗎:ys
053. 分手前最後的說話.希望是:88
054. 分手前最後做的事.希望是:say88
055. 現在最想擁有:too many
056. 可以不停聽都唔悶既歌:詩歌
057. 唱K喜歡做的事:唱歌
058. 享受唔開心嗎:hapi
059. 唔開心時最like做:聽歌
060. 有寫日記的習慣嗎:55
061. 若比人偷睇左會點:sad
062. 最痛的是:禁結他
063. 若個阿叔係升降機內放屁你會:= =吾會掛
064. 若有阿叔自認放屁你會:o 咀
065. 若有阿叔谷個屁出黎放.聽到d聲你會:嘔
066. 上一次內疚係幾時:↓
067. 上一次講大話:吾記得
068. 家裡有多少人:6
069. 鐘唔鐘意新特首:ys
070. 你對人生的看法:美好
071. 你還想做人嗎:55
072. 死之前要做既事:pray
073. 最得人驚的死去方法:跳樓
074. 希望自己點死:老死
075. 現在最令你擔心的事:世界「沒」日
076. 短期目標:升到中2
077. 長期目標:做傳道
078. 會否結婚:會
079. 會否生仔:會
080. 影相最鐘意:喱埋
081. 鐘唔鐘意豹紋:no
082. 鐘意粉紅色嗎:ys
084. M記鐘意食咩:薯條
085. 會買車嗎將來:maybe
086. 可以即時"必"到眼淚嗎:no
087. 可以忍笑嗎:55
088. 一天最多可沖涼多小次:1
089. 腸胃炎的話.你寧願狂痾定狂嘔:痾
090. 望一望你的底褲是什麼色:白
091. 有否梯毛呀今日:no
092. 有冇用止汗濟or香水:一時時
093. 你相信自己可以打死一個人嗎:maybe
094. 如果你可以問一條問題.你會問咩:你信主ma?
095. 怕什麼生物:人
096. 機舖打波波.最高紀錄幾大力:冇打過
097. 而家聽緊既歌.唱緊果句歌詞:直路轉彎你預先設記號
098. 知唔知諗100條問題有幾辛苦:no
099. 這100題來自:吾知
100. 對這100問題的感想:冇 |
| 發表時間:2008-05-24 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|