| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|

| 2006 年 6 月 23 日 星期五 |
 |  |
| LAST |
今日係exam既last day!!!!!!!!
搵埋短人就一齊返school啦-v-
返到好快就考得啦...
頭果part都ok既,,,,,
之後果part唔識,,果ar sir係咁
問我就係咁答...咁就過左分半鐘啦,,,
之後同老公去左短人家打麻雀!!!
之後佢地兩條友打打下,,突然起勁喎,,,
點知,,,,,,,,,,,呵呵-3-
之後就同短人行去龍門居啦...
跟住又行返去碼頭喎,,,
真係勁熱,,勁攰ar,,
勁想頂爆太陽伯伯果肺low,,,
之後搭車返家,,食野,,,
之後就係到同ar哥傾電話啦,,
兩條友係到玩左勁耐心理測驗,,哈..
p.s.小瑩小瑩-333-be happy!!!!!!
唔好唔開心啦,,
ohoh!!!!!明天回歸袓國ar-v-
|
刊登時間︰2006-06-23 08:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|

| 2006 年 6 月 22 日 星期四 |
 |  |
| -0- |
*黃小瑤,,你這8婆,,請你收皮la..
口試衰左low..唔該-v-
真係講到唔知自己d咩-333-
放左去m記,,之後同敏敏上左短人家,,,
等埋蝦蝦就打麻雀..;蝦蝦發顛呢-v-
敏敏,,敏敏,,有人仲顛過你野..
之後wingwing同彤彤上埋黎,,,
好熱鬧ar,,打到12點30左右就走啦,,
之後同彤彤搭車返家啦

|
刊登時間︰2006-06-22 02:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 91 | »
|