| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|

| 2006 年 6 月 19 日 星期一 |
 |  |
| eaxm |
|
今日返學途中好大雨喔喔喔
之後就叫小瑩拎啫落黎LA..
點知落到黎果陣又唔係好大雨喎!!!!!!!
返到學校係到狂溫中史,,
之後見到份卷,,,又不是太過難喎..
都識既,,我諗會合格掛-3333-
之後小息同大柯AND短人狂笑AR...
笑死我AR-v-大柯大柯..你做女人吧啦..
之後係到講搵暑期工la..
大柯叫我地兩果做雞喎.,,
之後短人講左句勁勁勁勁攪笑既,,,
攪到我係咁笑笑笑笑笑笑>w<
3果都笑到顛q左-00-
之後考eng lishing-333-
聽唔切佢講咩low...
攪到好多5識arrrrrrrrr
放左就同彤彤去左短人家攞野...
之後就join埋小清,,,
我地3果陪短人係到周圍行...搵工唷唷=.=
彤彤係到發顛野,,唔知邊果比左藥佢食XDDDD
之後就返家low...
|
刊登時間︰2006-06-19 01:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 91 | »
|